jag är sjuk, deal with it.

jag lyssnar på powerballader och känner känslorna flöda.

Girl
: I just wish we could all get along like we used to in middle school. I wish that I could bake a cake made out of rainbows and smiles, and we'd all eat it and be happy.
Student: She doesn't even go here!
Ms. Norbury: Do you even go to this school?
Girl: No. I just have a lot of feelings.
Ms. Norbury: Ok, go home.

mean girls är utan tvekan min favoritfilm, utan tvekan. den har allt.
en liten parantes i detta ämne är att jag har en dålig vana att somna till film, och oftast riktigt bra sådana. Det spelar ingen roll hur pigg jag varit innan filmen startar, vilket sällskap jag har eller om det någon film jag sett fram emot att se. Efter några minuter ligger jag ändå där och snarkar som en baby-gris.


Kommentarer
Postat av: burcu

öööööööööh. uppdatera rå.

2010-05-03 @ 22:13:48
URL: http://thievesandtramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0