GO CELIBAT!

ifall någon har råkat missa det vill jag bara informera om att celibat är nya inne-grejen.
lady gaga, dalai lama, kishti tomita, paris hilton och moder teresa är några av alla de som hakat på trenden.
trots att de både har rikedom, skönhet och berömmelse så avsäger de sig all sexuellt umgänge.
"du kan inte älska någon utan att älska dig själv" lyder det kända uttrycket. Och varför älska någon annan om du redan älskar dig själv? 
lägg kärleken och tvåsamheten högst upp på den mest dammiga hylla du finner och lev i celibat.

Kommentarer
Postat av: sara

hallå jag då?? får inte jag vara meeed?

2010-04-09 @ 17:25:56
URL: http://causesensation.blogg.se/
Postat av: sandra

låter mycket bra! I'm on

2010-05-25 @ 22:58:44
Postat av: wilmer

ALLA FÅR VA MED!!!!!

men sara, du behöver inte gå i celibat. inte nu när du har ....(min dagiskamrat)

h3h3

2010-05-26 @ 20:58:04
URL: http://honestlyspoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0