summary.

I måndags styrde fötterna sig själva och jag hamnade ute i tyresö på second hand-affär och hos farmor.
Hon bjöd på fiskmiddag och ett litet lass med glass. Vi diskuterade pojktrubbel och hur man borde släppa alla uppmålade fasader och verkligen tro på kärleken. Av farmors nya karl fick jag en docksöt analog kamera och en klapp på axeln.
I tisdags var en sådan dag man borde raderat ur kalendrarna. bortsett från baletten som var minst lika bra som förra lektionen. när jag kom låg min ena guldfisk och flöt med buken uppåt. må du vila i frid.
Onsdagen flöt på ganska smärtfritt. Insåg storheten med last fm och vikten av att lyssna på fräsch musik.
I torsdags var jag med frida. gjorde ett lamt försök till att strukturera upp vår allahjärtans-dag och fick sekunderna efteråt en mild grad av hjärtsvikt. Var sedan i sickla och bowlade med Klara, Sebastian, Kajsa, Allis, Max och André.
en riktigt fånigt härlig spontan-idé som kostade 100 pix per person. dokumenterade händelsen med den lilla analoga kameran, så snart kan man förvänta sig en liten bildkavalkad.
Idag spenderade jag större delen av min tid i skolan till att rita modemedvetna klippdockor. Planerade London-resan med Josefina och Sara och skapade kontakter world-wide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0