so let me introduce to you

I ren artighet får jag väl lov att presentera mig själv:
 
Jag är bra på att avsluta meningar som folk påbörjat.
Mitt favoritdjur att äta är laxen.
Om jag kunde så skulle jag leva resten av mitt liv
Jag kan inte dricka kolsyrad dryck, och om jag ändå trotsar i mig det så bestraffas jag av de högre makterna med helvetes-hicka i tre dagar.
Är obotligt förälskad i kärleken.
Men har trots det väldigt svårt att tro på idéen om ett happy ever after.

Jag lägger ner ohygglig tid på detaljerna. och lämnar på så sätt det bångstyriga livet åt sitt eget öde.

Jag tror att det kommer gå galant.


Kommentarer
Postat av: frida

du är verkligen bra på att se hur allting är. du får mig alltid att känna sig som en väldigt speciell människa som gör bra saker. du är mysigast. du luktar helt otroligt gott och har en inre värme som sprider sig över allt. allting med dig är vackert, graciöst, sexy, gulligt, sött, snyggt, hett och så vidare, men speciellt dina stora rådjursögon, din glödande hud och dina läppar färgade som tusen intensiva kyssar. du är alltid tjejen med de kvicka smarta kommentarerna som bara är så rätt och klockrena utan att vara jobbig och klatschig på ett krystat sätt. du är så himla fin att man bara skulle kunna lägga sig ner i sängen och vara kär i dig precis som alla killar gör, faller för dig vid första ögonkastet (JÖRGEN TILL EXEMPEL HAFFMODE)

2010-02-12 @ 00:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0