puss

igår var en trevlig dag. drypande svettig spenderade jag hela den soliga delen av dagen liggande under ett träd.
när skymningen kom tog jag kraft och begav jag mig in till staden för att möta upp Linn B. vi drack juice och talade om livets svåra. efter en romantisk middag hemma hos henne så promenerade vi iväg till en tillställning hos Olivia E. efter att ha gosat där ett tag var saknaden efter Max allt för stor för oss båda och vi rullade in mot sofo för att möta grabben. Max B, Nils H, Rasmus L och slog sig ned hos oss och tack vare en förbipasserande grabb med många goda ord så gavs många komplimanger till varandra.
timmarna flöt snabbt förbi och halv fyra var vi åter hemma.

Kommentarer
Postat av: frida

HALLÅ har du fått träffa <3 max <3?? orättvist!! träffa mig också puss

2010-07-15 @ 22:44:23
URL: http://shamhut.blogg.se/
Postat av: wilmer

OM JAG HAR, OM JAG HAR.

HAN TRÄFFADE MIG I HJÄRTAT OCH NU ÄR JAG HELT SÅLD.

<3 <3 <3

men baby jag visste inte att du är hemma, varför sa du inget?!?!?!+1

2010-07-16 @ 00:16:37
URL: http://honestlyspoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0