tonight I am very lonely for you

Ensam måndagmorgon Jag vaknade upp tidigare än vanligt för att bege mig ut på en ensam joggingrunda. solen gassade och svetten rann. jag var vilse i två timmar.
Jag cyklade ensam i duggregnet med fem filmrullar som skulle lämnas in på framkallning. I butiken var jag ensam.  
ensam på gatan, ensam i stan påbörjade jag min färd till Sickla för att äta lunch med min fader. jag var själv men ännu inte så ensam. han dök aldrig upp och inte tänkte jag äta min lunch i ensamhet.
att vara ensam denna dag har varit ett frivilligt val, men trots detta skulle det varit trevligt att på något sätt dela denna ensamhet. tillsammans är man mindre ensam och kanske ett ett band för ensamma hjärtan vore något att gå med i. Att sjunga för alla ensamma själarsjunga de ensamma hjärtans sång.
 
Nobody's Lonely Tonight but nevertheless Tonight I Am Lonely For You

Kommentarer
Postat av: fina

hhohoho. så fint som du sa. ensamhet är det konstigaste begreppet jag känner till kanske

2010-07-15 @ 23:32:30
URL: http://mlithefoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0