avvänjning

började söndagsmorgonen hos josefina som sig bör, framför top model och en halv påse chips. morgonchipset är sannerligen det bästa chipset.


jag måste sluta komma på ursäkter för att få äta chips. morgonchipset är sannerligen det bästa chipset.
och visst behöver man ibland få lyxa till det lite på söndagseftermiddagen med biobesök och bearnaisechirre.
men nu har bägaren fan runnit över.
jag har varit utan chips i två dagar, frestelsen med estrellas 300g chips i all världens smaker för det ynka priset 10kr har varit svår att motstå. nu har jag dock kapitulerat. kört med alla bleka argument jag kan komma på och  bildgooglat chips i flertal minuter.

jag ger mig. varför försöka streta emot? wilma+chipsen= match made in heaven.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

morgonchipset är sannerligen det finaste!

2010-03-24 @ 21:18:56
URL: http://ceryni.blogspot.com
Postat av: http://thievesandtramps.blogg.se

bara faktumet att du skriver ett helt inlägg om chips. <3

2010-03-25 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0