roflmaoanl

"rolling on the floor laughing my ass off all night long."
Jag har haft den bästa helgen på mycket mycket länge.
fredag innefattade allt från sexy bitch-marathon, två nya hål i öronen, somna till sienfeld och att få sova och smyg-dreggla mot någons axel, skam på torra land, piggelin & tutti frutti och någon sorts försoning.


NYVAKNA BABES SOM DIGGAR TILL Najee – Personality

lördag var vakna upp med brudarna och verkligen känna sig som P.diddy, mafioso-frukost och en våg som visade precis det den borde, inviga solens strålar med glass & fint sällskap, inköp av faktabok om apor & fake fur, lammgryta med farbror på besök, josiegrosie och knast.

söndagen bjöd på feta snöflingor, noggran titt i skolkataloger, fotografi med självutlösare på gammal biograf, en drömvärld på vita duken och most of all, så fyllde min högst älskade nora karlsson år.
grattis till dig, may god be with you.


Kommentarer
Postat av: http://thievesandtramps.blogg.se

jag avskyr rob-patz och dessutom så vet jag slutet på den filmen :( däremot vill jag klä ut mig och gå på stan. de vore skoj. jag kommer inte ihåg vad jag ville bli just då men idag vill jag bli jazzpianist.

2010-03-23 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0