Ett stort LOL


för två år sedan var min störste idol och ledsagare under mina svaga ögonblick Håkan Hellström.
han spelade på gröna lund på skolavslutningen och jag hade sett fram emot det under lång tid.
då dagen snart var kommen så blev jag istället skickade iväg till spanien.
klädde mig i sorgeflor och steg på planet med håkans version av låten "äntligen på väg" i lurarna.
detta har nu hänt igen.
Teddybears spelar på gröna lund den 11 juni, vilket både är dagen vi slutar skolan men även dagen jag reser till Australien. kommer alltså att ännu en gång missa mina dearly beloved artister för att istället spendera min tid i en trång flygplansstol utan air condition.
Fun, Fun, Fun

Kommentarer
Postat av: steffe

WOW, på riktigt.

2010-05-19 @ 19:06:48
Postat av: Ella

jag höll på att misaa teddybears för en grillkväll. Australien är ju maffigt!!

2010-06-06 @ 19:30:27
URL: http://lamorochlianer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0