mespop och bakelser

vi möttes halv nio vid Karlaplan för att spela in filmen. jag skulle spela lömsk och välklädd karl i kritstrecksrandig kavaj och scarf. kände att rollen passade perfekt för dagen. sedan mötte jag upp ClaraSiriLinnea, och Manne.
Vi åt napoelonbakelser och chit-chattade gott. sen smög Kilian förbi och lämnade ett tv-spel. sen gick jag och linnea för oss själva. tanken var att dricka kaffe hemma hos sara som låg nerbäddad i sjukdomstäcken, men jag hittade aldrig dit. istället spenderade vi resten av eftermiddagen praisetalkande outtalade överenskommelser, kroppsbehåring och det faktum att skolan slutar om 10 dagar.
kvällen har gott åt till att tala med pojkar. skriva del 1 på samhällsprovet och ta ett avbrott för att dricka té och pan au chocolate. just nu tycker jag verkligen om Familjen och nu har vi äntligen flyttat in i huset på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0